Гаранция и Сервиз

Всички телевизори, които се продават в нашия Интернет магазин www.openbox.bg, са с гаранция 12 месеца, предоставена от нас. Гаранцията за всички продукти предлагани от нас показва увереността ни във всеки един продукт, който продаваме. Задължително условие за предоставената гаранция при предявена рекламация е продукта да бъде транспортиран в ОРИГИНАЛНАТА МУ ОПАКАВКА с цел запазване целостта на продукта. Оригиналната опакавка на продукта е част от неговата гаранция. В противен случай при липсата и гаранцията ще бъде отказана.

  1. Приемането в сервизен центърДефектните продукти, изпратени към сервиза чрез услугата “Intake & Return” трябва да бъдат придружени задължително от информация за връщане и данни за подателя и получателя. Услугата “Intake & Return” не важи за продукти с изтекъл гаранционен срок
  2. Диагностика и поправкаwww.openbox.bg поема отговорност да уведоми клиента за диагностиката, поправката, която ще бъде извършена, както и приблизителния срок за въвеждането в експлоатация на продукта до максимум 15 работни дни от приемането на продукта.
    Видовете поправителни дейности могат да бъдат: ремонт на продукта, частичното или пълно заменяне, а дори и възвръщането на стойността на продукта при липса на други решения.
  3. Връщане на продукт
    След поправка на продукта се изпраща по куриер и ще бъдете уведомени, чрез и-мейл и СМС за доставката.
    Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервизния център до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние и писменото потвърждение за вземането на продукта.

 

Услугата “Intake & Return” осигурява:

–    Вземането на дефектния продукт в срок до 2 работни дни след потвърждение на молбата;
–    Доставянето на продукта в сервиз до 48 часа след вземането му;
–    Информирането за състоянието на продукта по време на поправката;
–    Връщането на продукта след приключване на поправката.

Услугата “Intake & Return” НЕ осигурява:
–    Продуктите, за които не се прилага сертификат за гаранция от www.openbox.bg;
–    Транспортните разходи в случай на отказ от покупка;
–    Продуктите с изтекъл гаранционен срок;
–    Транспортните разходи за продукти, диагностицирани с непроявен дефект;
–    Продуктите, които не отговарят на условията за осигуряване на гаранция.